zaterdag 29 augustus 2015

28-29 augustus - 24 uurs

Gisterochtend uit Enkhuizen vertrokken. Ging het bij de sluis al lekker. Boot voor ons deed de schroef niet uit. Ook niet toen zowel Philip als vrouwtje het hadden gevraagd. Stomme mensen, hoorde ik de hele tijd dat geklots.

Op het Markermeer meer konden de zeilen op en de motor uit. Heerlijk liggen schommelen terwijl we aan het zeilen waren. Omdat de wind een beetje draaide hoefde pas bij Amsterdam de motor aan.

Rustig gewacht bij de brug, over een bijna leeg IJ gevaren en daarna als eerste boot gaan liggen wachten voor de nachtvaart. Mocht ik ondertussen door het Westerpark rennen. En wachten. Want we gingen om 1.45 uur weg.

Om 3.30 uur lagen we aan de andere kant van Amsterdam. Wachten op de brug die om 7 uur open gaat. Rond 9.40 uur waren we terug in de Overstag haar thuishaven.

Even geslapen, daarna alle hondenharen weggehaald en de boot schoongemaakt. Nu komt Bart zo om vrouwtje en mij op te halen.

Was een fijne vakantie op leuke plekken waar ik los rond mocht lopen. En dat Philip me verwend is ook niet erg. Kreeg gisteren 2 stukjes kebab van hem en net een stukje ei. Ga ik missen als ik thuis ben.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten