woensdag 26 augustus 2015

26 augustus - schommelen

Voor wie het nog niet heeft gemerkt, het waaide vandaag best hard. Echt waar. Ik heb het zelf gevoeld.

Eerst vanochtend toen vrouwtje en Philip gingen kijken naar de golven bij de buitenhaven. Mocht ik mee de dam op naar het havenhoofd. Moest ik goed zorgen dat ik vier pootjes aan de grond hield. Waaide bijna weg, durfde niet te rennen. Was er nog teveel wind en teveel golven, zijn we dus eerst nog even in de zon en uit de wind gaan zitten.

In de middag zijn we wel gaan varen. Voelde ik, vanuit de hondenkooi, de Overstag door de golven gaan. Waren echt hele grote, hoge golven bij. Die spetterde gewoon over de kap heen vrouwtje nat terwijl ze stond te sturen. Philip moest daar heel hard om lachen en gelukkig vrouwtje ook. Ik was heel verdrietig geworden als ik zo nat was geworden. Ik hou niet van nat.

Kon gelukkig eerst in de zon en later toen het nog droog was mijn wandelingen maken. Ging namelijk heel hard regenen vanavond en onweren en waaien. Ben ik lekker binnen op de bank op de oplader van Philips computer gaan liggen. Dat is een warm plekje waar ik heel goed kon slapen.

Net nog even chippies gegeten en nu gaan we zo slapen. Morgen willen ze naar Haarlem. Denk dat ze dat wel gaat lukken.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten