donderdag 27 augustus 2015

27 augustus - ik ben droog gebleven

Philip had vanochtend een heel goed idee. Hij ging op zijn computer kijken of er nog bijzonderheden waren/zijn voor de tocht via Haarlem. Kwam hij erachter dat de brug in Hillegom tot nader bericht vanaf vandaag gestremd is. Hadden we morgen niet verder gekund.

Nu was er dus een keuze: vandaag varen naar de andere kant van het Markermeer en daar slapen, oversteken en vannacht door Amsterdam of morgen oversteken en door Amsterdam. Een blik op buienradar maakte de keuze makkelijk... Vrouwtje en ik zijn voor 2 nachten gaan betalen.

Bleven ze eerst op de boot, want ze gingen wel tussen de buien door boodschappen doen. Ging het iets eerder regenen en iets harder en waren ze dus iets natter toen ze terugkwamen. Hun spullen hangen nu, acht uur later, nog te drogen. Ben ik even blij dat ik niet heb gezeurd of ik mee mocht.

Vanmiddag een dutje gedaan, beetje voorslapen voor morgen. Toen het droog was op Gependam schepen gaan kijken. Weer een overdosis Duitse scholieren gezien en gehoord.

Morgen gaan we echt richting huis. Alhoewel vrouwtje en ik gaan eerst nog naar Vinkeveen. Maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Ik hoop dat het laatste vakantiedag heel veel zon heeft.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten