maandag 10 augustus 2015

10 augustus - niet mijn dag

Zoals de titel al zegt het was vandaag niet mijn dag. Heb ik dat slechte nieuws maar meteen gebracht. Waarom vraag je? Dat zal ik uitleggen.

Het begin vanochtend best lekker hier. Geen zon, maar ook geen regen. Dus ik blijf na mijn ochtend wandeling lekker buiten zitten. Beslissen ze opeens dat vandaag een rust- & klusdag is. Pakt Philip de tuinslang en hoor ik opeens water over het dek komen. Gaat ie de boot afspoelen. Ja wacht ff, ik zat nog buiten he. En ik hou NIET van water. Was even bang dat er ook een douche voor mij zou volgen. Dat viel mee. Ben gewoon zo snel mogelijk naar de bank binnen gevlucht.

Vanmiddag had ik even rust. Het was rustdag en daar heb ik dan ook recht op. Ze zijn met het treintje naar het dorp gegaan, hebben daar boodschappen gedaan en kwamen op de fiets terug. Toen zag ik het dus al aankomen. Morgen een fietsdag en voor je het weet moet ik mee in zo'n mandje.

Inderdaad vanavond bij de start van de avond wandeling werd ik in het mandje achterop de fiets gezet. Vrouwtje wilde een foto van me maken. Nou ik heb voor eens en voor altijd laten zien dat ik NIET in een stalen mandje achterop wil: ik ben eruit gesprongen! Was wel een beetje spannend hoor, best trots op mezelf dat ik het durfde.

Ze moesten erg lachen maar de boodschap is wel duidelijk geloof. Ik mag morgen thuisblijven.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten