zaterdag 8 augustus 2015

8 augustus - fietsmand

Echt, ik heb het vanavond even geprobeerd. Maar achter op de fiets in een staaldraad mandje is niet echt mijn ding. Ben ik blij dat ik vanochtend al geblaft heb dat ik wel op de boot zou passen vandaag.

Ze gingen namelijk weer fietsen. Klinkt als een terugkerend fenomeen deze vakantie. Dit keer dus een rondje Norderney. Nou ja, voor zover je dat op de fiets kan doen... Dus tot ongeveer halverwege.

Conclusie is dat Norderney een mix van Terschelling en Vlieland is. Langgerekt en smal als Terschelling en dennenbossen zoals op Vlieland. Ja doei, het is gewoon zichzelf. Laat ik blaffen dat ik niet onder de indruk was. Philip is nog bij de vuurtoren naar boven gelopen. Heeft hij niet eens zelf de treden geteld, stond op een bordje dat het er 253 zijn. Waar is de tijd dat Daan en hij zelf de treden van de vuurtoren van Borkum telde?

Moesten ze dus na terugkomst bij.de boot de fietsen terugbrengen en mij uitlaten. Werd dat gecombineerd en zat ik dus opeens in een fietsmandje. Vond er niets aan, veel te wiebelig.

Vanavond een klein rondje gelopen. Er is musikfest en wij liggen 2e rang. Net niet recht voor de deur. Nu genieten van de muziek en dan lekker slapen.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten