donderdag 6 augustus 2015

6 augustus - relaxed in de zon

Wind uit de verkeerde hoek. Vanaf het wakker worden al zon. Wij hebben het vandaag lekker rustig aan gedaan. In de ochtend wat in de zon gelegen.

Mijn middag was ook relaxed. Mocht ik buiten op het mooie kussen. Kon ik naar de andere boten kijken. Er kwamen 3 motorboten aan die naast elkaar gingen liggen. Hadden ze even paniek om het  aansluiten van hun Duitse landvast. Was dat opgelost zwommen er opeens 3 geblondeerde zeeleeuwinnen in het water. Wat oudere duitse dames met een wijntje op of misschien wel meer dan 1 ;-)

In de avond gingen we wandelen. Had ik lekker in het gras liggen rollen en mezelf viesgemaakt, moest ik van vrouwtje weer schoon en ging ze me ook nog kammen grrrr. Ben daarna snel binnen op de bank gaan liggen. Heb het vuurwerk gemist, maar dat maakt me niet uit. Hou toch niet van die knallen.

Morgen gaan ze weg hier. Ik zie wel waar het gras is waar ik morgenavond op loop.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten