dinsdag 4 augustus 2015

4 augustus - na regen komt zonneschijn

Toen ik vanochtend wakker werd regende het. Heb ik me gewoon weer omgedraaid en ben verder gegaan met slapen. Dat kan ik heel goed, slapen. Om een uur of tien was het even droog. Gelukkig zag vrouwtje dat ook en zijn we gaan wandelen. Begon het weer te miezeren en zijn we snel naar binnen gegaan.

De rest van de dag heb ik rustig op de bank het boek van vrouwtje mee liggen lezen. Ging over denken als Sherlock Holmes en er kwam ook een hond in voor. Toen vrouwtje even ging powernappen heb ik stiekem een stukje zelf gelezen, hebben ze prompt op de foto gezet.

In de avond was het droog en kwam er zelfs zon. Zijn we gaan wandelen. Ik mocht de hele weg lekker los rennen. Fijn joh na een hele dag binnen zitten.

Net heb ik Philip nog even geholpen met klussen. Heb gesnuffeld of hij wel het goede gereedschap pakte. Nu zijn we wel klaar voor vandaag. De buren zijn niet vanmiddag in de regen weggegaan maar die gaan straks om 5.00 uur. De wekker staat om 4.30. Gooi ik vrouwtje uit bed en draai ik me lekker om.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten