maandag 17 augustus 2015

17 augustus - regen

Het jippie - gevoel dat ik had toen we uit Norddeich weg gingen (eindelijk weer varen) was een uurtje later minder. Wat een hoge golven. Het leek wel of ik in een achtbaan zat. Was dan ook wel blij dat we naar Norderney gingen en niet meteen door naar Nederland.

Op Norderney kwamen lieve mensen ons helpen bij de aanleg. We hadden het eennalaatste plekje in een box, dus ik hoef geen heel steile trap te lopen en hoef niet in mijn reddingvest omhoog worden gehesen. Heb meteen maar even gecontroleerd of het gras nog naar konijntjes rook. Ze zijn er nog.

Naar het dorp ben ik niet mee gegaan. Slimme keuze, ze kwamen terug als 2 verzopen katten. En daar pas ik voor. Wel fijn dat het ook regent op vakantie, al die zon ging irriteren. Ben net toen het even droog was naar het gras geweest. Laat mij verder maar lekker op de bank liggen.

De komende dagen gaan we eiland hoppen. Morgen naar Juist (je zegt Juust). Tot dan.

Pootje van
Catootje

PS  Erdnuss Flippies zijn heel lekker :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten