vrijdag 21 augustus 2015

21 augustus - konijntjes

Okay, er zit 1 voordeel aan heel vroeg opstaan. Maar dan ook echt maar 1. Er is, als je om 5.15 uur opstaat en daarna je ochtendwandeling maakt, niemand anders en dus kan je lekker achter alle konijntjes aanrennen. En vrouwtje vond het niet erg, want ik kon daarna toch uitgebreid slapen.

Om 6.10 uur gingen we op de motor weg zodat we veilig tussen de zandbanken door konden. Rond 7 uur werd ik verrast. Om te beginnen ging de motor uit en daarna kwam vrouwtje weer gezellig bij me liggen. Philip ging ondertussen heel hard zeilen.

Rond 10 uur stond vrouwtje weer op, dus had ik ons bed weer voor mij alleen. Philip ging liggen en dat deed de wind ook. Heb ik de rest van de 15 uur durende reis met een brommende motor naast mijn koppie moeten slapen. Af en toe kwam er iemand een aai over mijn bol geven, maar verder heb ik heerlijk rustig gelegen. Ook geen geschommel want met windkracht 1 komen er niet zoveel golven.

Nu zijn we op Vlieland. Philip heeft de Overstag keurig tussen twee andere schepen geparkeerd. Aan beide kanten nog een meter over ;-) Ik heb al door het dennenbos en over het strand gerend. Mijn bezoek kan nu al niet meer stuk.

Wat we morgen gaan doen? Geen idee, zien we dan wel.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten