dinsdag 11 augustus 2015

11 augustus - home alone

Het is me gelukt. Het gisteren door mij afgegeven signaal heeft mijn doel helpen bereiken: ik hoefde vandaag niet mee in een mandje. Heb heerlijk de hele dag de boot voor mij alleen gehad. Beetje slapen, beetje doezelen, beetje rondhangen dus.

Dat ik daardoor niet op het meest oostelijke puntje van Langeoog ben geweest, dat ik geen 16 meter hoge duin ben opgelopen en dat ik niet door het bos van dit eiland heb gelopen is een prijs die ik graag betaal. Dat lopen was trouwens niet vrijwillig hoor, Philips fiets had een lekke band.

Heb wel even met de fiets mee mogen rennen. Dat vind ik dan weer wel leuk. Tijdens mijn avondwandeling laten zien dat ik nog wel jong en lenig ben. Gewoon even op een bankje en daarna over de rugleuning gesprongen. Schrokken ze van,  mijn humor :-)

Morgen gaan we weg. Hoe laat? Als er genoeg water is ...

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten