zondag 6 september 2015

Weekendje scouting

Wat ben ik toch een bofhond. Zijn we net een week terug van vakantie, mag ik alweer op de Overstag omdat ze een scoutingfeestje hebben. Het Botenhuiseiland is namelijk al 65 jaar Zeeverkennerscentrum Kagerplassen. Moet je natuurlijk vieren met alle vaste gebruikers en daar hoor ik ook bij ;-)

Dus ik verheug me op een weekend met al mijn scoutingvriendjes, bleek het heel druk te zijn en mocht ik er dus helemaal niet bij. Vond ik natuurlijk wel een beetje flauw. Om het leed te verzachten was Philip er gelukkig. Heb ik vrouwtje achtergelaten bij al haar zeeverkenners en ben ik zelf naar Philip gegaan. Lag ik dus heerlijk warm en droog tijdens de buitjes, kreeg ik voldoende aandacht van al het bezoek dat bij Philip langs kwam en mocht ik zijn bakje uitlikken na het eten.

's Avonds was er een feestje, maar ook toen ben ik op de Overstag gebleven. Veel te druk en groot voor mij zo'n Corbulo. Had het vrouwtje ook meteen een goede smoes om weer lekker in de stuurboord hondenkooi te komen slapen.

Vanochtend mocht ik eerst lekker los rennen op het eiland, want wij waren als een van de eersten wakker. Daarna ben ik gewoon weer op de bank gekropen, heerlijk tegen Philip aan. Zei hij eerst tegen vrouwtje dat ik mee mocht varen naar Aalsmeer, gaf hij me later toch aan haar mee. Ben ik maar weer op het eiland gaan scharrelen. Heb ik geholpen met het opruimen van het gevallen eten.


Nu ben ik weer thuis. Hebben we een logee: Lex. Da's mooi want die kan mij de komende tijd dan ook heel goed verwennen.







Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten