maandag 22 augustus 2016

0822 WV Zierikzee

Toen ik vanochtend mijn hondenoogjes open deed en mijn koppie onder het dekbed vandaan haalde, hoorde ik regen. Heel veel regen. Ben ik snel weer onder de slaapzak gaan liggen en heb ik me nog even omgedraaid. Het bleef steeds maar regenen :-( Was het bijna half tien toen Philip riep dat hij ging opstaan. Ben ik ook meteen op de rand van het bed gaan staan, het duurde alleen nog tot na het ontbijt voor ik naar de dijk mocht.

Toen was het ook wel meteen feest. Want we gingen het clubhuis van WV Zierikzee in. Was een onwijs goede keuze. De havenmeester maakt echt een perfecte cappuccino en er zit een koekje bij waar ik een stukje van mocht en dus heel blij van werd. Niets gezegd toen er een tweede kopje werd besteld, kreeg gewoon een tweede stukje koek. Ondertussen geleerd dat de havenmeester ook lekker kan koken, iedereen raadt de spare-ribs aan en dat de jonge dochter van de havenmeester (net als Noor) heel goed kan varen.

De middag was niet heel spannend. Alhoewel ... hoorde ik opeens een helicopter in de buurt. Landde er gewoon een traumaheli naast de molen die aan het eind van de dijk staat. Hoorde later dat er een hard huilend kindje van een zeilboot kwam en de klaarstaande ambu in ging.

In de avond werd er niet aan boord gegeten maar bij de havenmeester. Blijkt die man niet alleen een goed bakkie te zetten maar ook nog eens lekker te kunnen koken. Zeker een haven om eens terug te komen dus. Na het eten naar de stad gelopen om naar een groot partyschip te kijken (wij vragen ons af of het kan keren hier). Nu lekker op de bank wachten tot iemand me naar bed brengt.

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten