zondag 21 augustus 2016

0821 Iene miene mutte

Er wordt hier aan boord een heleboel 'iene miene mutte' gespeeld. Voordat ze een eindje gaan lopen, als ze naar het dorp/de stad gaan, als ze gaan douchen. En op een of andere manier verlies ik altijd.

Neem vandaag. Vanochtend ging het nog goed, het regende, iedereen bleef binnen. Heb ik mooi geholpen met ei eten bij het ontbijt, pleisters knippen, een overzicht van de CWO Kielboot eisen maken en ook nog even het laatste restje ham-prei salade gegeten (dus ja, Noor, ik eet wel groente als het maar in een lekker salade zit en niet naar groente smaakt). Ging allemaal nog goed, deden we nog met elkaar.

Na de lunch wilde zij naar de stad. De zon scheen ondertussen en dan moet je even de benen strekken. Maar ... ik mocht niet mee. Ik had verloren en moest op de boot passen. Heb ik dat braaf gedaan, keurig geblaft naar alle kinderen die bij de opti's kwamen, krijg ik een bedankje .. nou niet dus. Gaan ze de bank stofzuigen, ben van ellende naar buiten gevlucht.

Denk je alles gehad te hebben, krijg je een heel bakje lekker eten. Mag je daarna zelfs mee naar het gras om te rennen. Denk ik dus dat alles weer in orde is. Nee hoor, ook deze avond verloor ik en moest ik op de boot passen terwijl zij gingen douchen. Het lijkt wel niet eerlijk.

Net heb ik nog een keer verloren. Moet ook de komende week op de boot blijven ;-)

Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten