vrijdag 12 augustus 2016

0812 Onverwacht druk

Sorry dat ik wat later ben, maar ik had het vanavond onverwacht druk.
De dag begon nog heel rustig met uitslapen. Daarna brokjes eten, stukje lopen, ontbijten en toen rustig verder gegaan met slapen terwijl de mensen hier aan boord hun dingen deden. Philip bleef gezellig aan boord, vrouwtje ging naar de markt en naar die leuke winkel met hondenspullen. Heeft ze voor mij een nieuwe halsband gekocht. Weer een met roze en ruitjes. Zo mooi.
Toen vrouwtje thuis was hebben we eerst gelunched en daarna zijn ze samen op pad gegaan. Eerst naar de watersportwinkel. Daar hebben ze een heel sportieve vouwfiets (hier ook wel plooifiets genoemd) uitgeprobeerd. Die reed best lekker hoorde ik. Hoop dat ze wel rekening gehouden hebben met ergens een mandje voor een hondje. Daar heb ik ze alleen nog niet over gehoord. Wel over de supermarkt. Want na de thee zijn ze nog een keer weg gegaan naar een andere supermarkt om daar vlees en groente voor morgen te kopen.
Hun eten was erg lekker. Hoe ik dat weet? Nou helaas niet omdat ik mee mocht eten. Nee, gelukkig was er een beetje jus over. Kreeg ik dat over mijn brokjes en kan ik daarom dus meepraten. Had ik ook wel nodig want opeens gingen we weer een stukje lopen. Om te kijken of je in de buurt ook gratis kan parkeren. Ja, dat kan dus. Na 19 uur is het parkeren aan de straat gratis. Heeft vrouwtje Noors papa gebeld om dat te vertellen.
Na het douchen van de mensen (mij krijg je echt niet vrijwillig onder het water) was er vuurwerk. Echt Belgisch vuurwerk. Het zou om 22 uur beginnen. Om 22.15 uur werd er een eerst pijl afgestoken, om 22.20 een tweede. En inderdaad om 22.25 een derde. Daarna was het wachten, want om 22.30 kwam er geen pijl. Kwamen er gelukkig iets later een heleboel. Hebben we genoten van een kwartier vuurwerk. Zelfs ik vond het mooi want de knallen waren achter de flats en dus niet zo hard.
Na het vuurwerk kwamen Noor en haar papa en mama en Tijn. Hebben de mensen nog wat gedronken en ben ik daarna met vrouwtje samen meegelopen naar de auto. Nu ben ik dus wel een beetje moe van drie keer wandelen op een dag. Ga ik straks lekker slapen en morgen met Noor op stap.
Pootje van
Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten