donderdag 1 augustus 2019

1-8 Bruinisse

Gekke mensen hier aan boord. Schijnt de zon vanochtend om 7 uur, willen ze nog niet opstaan en blijven ze nog even liggen. Pas rond 8 uur konden Philip en ik de ochtendronde lopen.

Na ontbijt en koffie werd het stil aan boord. Philip ging naar Bru lopen om boodschappen te doen en vrouwtje moest werken. Ben ik maar gewoon op de bank tegen vrouwtje aan gaan liggen. Lag zo lekker dat ik het daar de hele ochtend heb uitgehouden.

Na de lunch was er een klein buitje of twee, maar rond 15 uur werd het mooi weer. Gingen we met z'n allen naar buiten. Daar hebben ze een dek gespannen zodat ik niet zomaar naar buiten kan lopen. Gelukkig kan ik net over dat dek heenkijken. Heb wel geleerd vandaag dat ik niet mag blaffen naar andere honden die langslopen.

Wat ik ook heb geleerd is dat die blauwe kussens waar zij buiten op zitten heerlijk liggen. Nadeel is dat je er vanaf moet als ze terugkomen, maar als je snel genoeg bent kan je nog best veel tijd op zo'n kussen doorbrengen.

Vanavond wilde Philip opeens heel ver lopen. Eerst ging ik nog met hem mee, maar toen het wat later werd vond ik het gewoon niet verantwoord door te lopen. Heb ik hem aan mijn riem mee naar de boot getrokken. Op het laatste stukje na natuurlijk. Lag ik al heerlijk bij vrouwtje toen hij aankwam. Ging hij eerst nog met de overburen praten, uitleg geven aan motorboot eigenaren. Wel grappig.

Zo eerst nog wat drinken en dan slapen. Morgen gaan we weer varen.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten