woensdag 31 juli 2019

31-7 Bruinisse

Vanochtend was ik heel vroeg wakker want ik moest heel nodig. Heb ik net zo lang al piepend heen en weer gelopen tot Philip zijn bed uit kwam en met me ging lopen. Het bleek het begin van een dagje rustig aan doen.

Hier in Bruinisse hebben we namelijk best wat buien gehad. Wat tot gevolg had dat we allemaal in de boot bleven. De mensen een beetje lezen, puzzelen of internetten en ik lekker slapen of op mijn botje kauwen. Ging de dag toch nog best snel voorbij.

Aan het eind van de middag werd het droog en zijn Philip en ik gaan wandelen. Was een bijzondere wandeling, plots wilde hij op allerlei plekken snuffelen. Heb ik toch even aan hem duidelijk gemaakt dat dat echt niet kan. Weer terug op de boot nog een beetje gehangen. Toen de mensen pizza gingen eten, ben ik verder gegaan met slapen.

Werd ik wakker omdat er opeens een liedje over De Kneu te horen was. Bleek dat Inge had geschreven dat ze kneuzen had gezien, dus gingen ze hier zoeken welke dieren dat zijn. Bleek dus over het vinkachtige vogeltje de Kneu te gaan.

Na het eten is er buiten koffie/thee gedronken. Was er opeens wel een leuk zonnetje. Kon ik buiten het botje dat daar lag opeten. Zonet met Philip een laatste rondje gelopen. Ging hij anders dan anders terug, ben ik gewoon steeds voor zijn voeten gaan lopen. Gelukkig mocht ik ook nu het laatste stukje weer los, zodat ik over de gangway en de steiger snel aan boord en naar beneden naar vrouwtje kon rennen. Kreeg ik weer een heleboel knuffels omdat ik zo'n grote hond ben.

De mensen zijn nu douchen, zodat ik rustig dit verhaal kan schrijven. Morgen blijven we nog een dagje hier, ik hoop dat de zon zich dan wat meer laat zien.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten