zondag 28 juli 2019

28-7 Rotterdam

Ik heb het pas 1 dagje gedaan, maar volgens mij is varen super. Veel slapen, veel knuffels krijgen, wat zou je als hondje meer willen?

Vanochtend eerst met Philip een stukje gaan lopen. Had ik de snuffeltruc door. Je moet gewoon vooruit huppelen en dan kan je snuffelen tot hij net 2 stappen verder is dan jij bent. Werkt echt supergoed, dus ik heb me wel vermaakt.

Daarna gingen we weg. Ik kreeg een zwart harnasje aan, werd met een riem vastgezet aan een eigen overloopje en mocht verder in de kuip lopen, liggen en zitten. Dat is dus goed te doen. Aan het begin van de dag (Aalsmeer- Brasem - door Aphen) heb ik vooral in de kuip liggen slapen.


Op de Gouwe ben ik wat meer bij vrouwtje op schoot gaan liggen en op de Hollandse IJssel durfde ik zelfs wel even op de bank te gaan zitten. Heb ik aan Philip gevraagd of ik ook even mocht sturen. Dat mocht niet :-(, maar stiekem heb ik af en toe wel geholpen met sturen hoor want ik vanaf de andere kant ook het roer vasthouden/met mijn pootjes op het roer. Knap he van mij.


De brugwachter van de Algerabrug was heel lief, want die seinde op tijd dat we nog mee zouden kunnen. Daarna zijn we een haven gaan zoeken. Want de mensen vonden het voor een eerste dag lang genoeg voor mij. Nu liggen we in Rotterdam.

Toen we vastlagen heb ik een botje gekregen omdat ik zo'n goede zeehond ben. Ik kreeg alweer lekker eten en vanavond zijn Philip en ik de buurt gaan verkennen. Was er een losloopveldje voor hondjes, daar kon ik lekker in mijn eigen tempo snuffelen.

Morgen gaan we verder naar het Zuiden, zolang het droog blijft vind ik het allemaal best.


Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten