zaterdag 27 juli 2019

27-7 Aalsmeer

Vandaag ging het allemaal een beetje anders dan anders. Vrouwtje bleef met ons thuis, Bart ging boodschappen doen. In de gang stonden allemaal tassen en mijn riem lag de hele ochtend op tafel.

Vanmiddag was er opeens aktie. Alle spullen gingen in de auto en ik mocht ook mee. Eerst wist ik niet of ik dat leuk moest vinden. Gisteren mocht ik ook mee en toen gingen we naar de dierenarts en kreeg ik prikken en een koekje. Maar snel was duidelijk dat we een heel andere kant op gingen.

Nu ben ik dus in Aalsmeer. Moest ik een roze reddingvest aan, over een steiger lopen en daarna aan boord blijven. Gelukkig heb ik een tuigje waarmee ik buiten in de kuip mag, is er een mandje voor me mee en lekker eten. Ik denk dus dat ik het hier wel uit ga houden.

Vanavond even een op een kennisgemaakt met Philip. Samen een ruime kilometer gewandeld, dat schept toch een band. Mocht alleen niet overal snuffelen.

Morgen gaan we varen. Heb ik nog nooit gedaan, dus ik ben benieuwd. Voorlopig krijg ik genoeg knuffels, dus hoor je me niet klagen.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten