zondag 11 november 2018

25-11 lekker hoekje

Vandaag moest ik eerst een raar oranje ding passen. Dat schijn je te moeten dragen als je gaat varen. Nou, deze was al bijna te klein. Ik heb het netjes aangehouden, maar ik hoop dat er volgende keer een betere is.

Maar goed, we gingen dus naar een boot. Was ik nog nooit geweest, dus ik was wel heel nieuwsgierig. gingen we dus eerst met de auto en toen langs gras lopen en daarna moest ik op hout lopen en was er naast me water.

Gelukkig zag vrouwtje als snel de goede boot. Tilde ze mij eerst op de boot en klom ze er daarna zelf bij. Kwam er al een meneer naar buiten. Die heb ik lief gedag gezegd. Dat is Philip. Die kan heel goed over mijn buik en achter mijn oren kriebelen weet ik nu.

Heb ik zijn boot eens rustig van binnen bekeken. Nou, daar kan je wel lekker liggen. Ik kan al zelf op de bank springen. Moesten de mensen hard lachen toen ik in het hoekje van de bank ging liggen. Weet niet wat ik fout deed, het was gewoon het beste plekje.

Vrouwtje vertelde dat we van de zomer wel vier weken met deze boot gaan varen. En dan mag ik ook mee. Gaan we misschien wel heel ver weg. Dat is niet erg hoor. Ik heb een paspoort, al mijn prikken gehad en als vrouwtje erbij is durf ik veel.

Nu wel een beetje moe, dus ik ga snel slapen.
Meike
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten