maandag 12 augustus 2019

12-8 Archipel

Werd ik vanochtend heel vroeg wakker omdat het heel hard regende en ik Philip hoorde. Deed hij gewoon het luik boven zijn hoofd dicht, draaide zich om en sliep weer verder. Ben ik ook maar weer op vrouwtjes bed gesprongen om verder te slapen.

Een paar uur later was het wel tijd om wakker te worden. Gingen we wandelen, ging het opeens regenen. Werd ik nat :-( Volgens vrouwtje krijg ik dan krullen in mijn haar.

Nadat de vuilwatertank was geleegd, de drinkwatertank was gevuld en de boodschappen waren gedaan zijn we vertrokken uit Den Osse. Hebben we heerlijk kunnen zeilen, dat was fijn.

Nu liggen we bij eilandjes die ze Archipel noemen. We liggen aan het grootste eilandje, op de mooiste plek. Helemaal in de luwte van het eiland en vlak bij het gras om te rennen. Lagen we net, begon het hard te regenen. Dat was een goede timing.

Vanavond hebben ze koffie kunnen drinken in de zon. Philip heeft zelfs de sup weer opgepompt en is om de twee kleinere eilandjes gaan suppen. Liepen vrouwtje en ik gewoon een klein rondje op dit grote eiland.

Nu regent het weer. Da's niet erg, de boot is waterdicht. Ga ik zo maar weer slapen.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten