dinsdag 13 augustus 2019

13-8 Archipel

We liggen nog steeds aan hetzelfde eilandje. Heel veel spannends is hier niet te beleven. Dus is wat ik 's-nachts doe:

Bijna gelijk aan wat ik overdag doe:


Natuurlijk zijn Philip en ik een paar keer gaan lopen vandaag. Verder heb ik vanaf het achterdek gekeken naar het buurmeisje met een mooie roze vlieger. Supermeisje met de mooiste naam van de wereld: Meike. En met een geduldige opa, die haar elke keer weer de vlieger op laat gooien. Want opgooien is het leukste van vliegeren, dat in de lucht zijn is een beetje saai. Philip is zelfs vanavond pnog even met zijn Borkumse vlieger mee gaan vliegeren.

Ging Philip vanmiddag een rondje suppen. Ben ik helemaal naar de punt van de boot gelopen en weer terug om hem te zoeken. Dacht vrouwtje dat ik met hem mee wilde. Ging ze mijn reddingsvest bij me aandoen en wilde ze me naar de sup tillen. Nou, snel vier pootjes in de remmen. Daar had ik geen zin in, dan wordt je misschien wel nat! Ik wil gewoon piepen omdat niet alle mensen binnen een straal van 2 meter om me heen zijn.

Bij het eten kreeg ik een stukje komkommer. Dat is dus heel leuk om mee te spelen. Kan je als een muis in de lucht gooien en dan weer opvangen. Maar opeten moet je het niet hoor.

En verder heb ik dus veel geslapen en geknuffeld.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten