zaterdag 17 augustus 2019

17-8 Bommenede

Ik dacht dat alle regen nu wel gevallen was, maar bij het wakker worden hoorde ik de bekende druppels al op het dak. Zijn Philip en ik dus een kort rondje gaan doen toen het even droog was. Verder was het vooral slapen, lezen en puzzelen in de ochtend. En radio luisteren. Frits Spits maakt zo'n regendag wel te verdragen.

Later leek het zowaar echt even droog te blijven. Zijn we weer op pad gegaan. Helemaal om de haven heen gelopen, heen onder aan de dijk en terug bovenop de dijk. Ging het helaas toch regenen. Werd ik dus nat. Gelukkig ben ik een echt Nederlands hondje: ik was niet echt nat tot op mijn lijf, met een handdoek in 3 tellen droog en mijn haar is nu heel zacht.

Verder dus vooral geslapen en knuffels gekregen. Vanavond nog weer een kort rondje gedaan. Wilde Philip verder weg gaan, ben ik dus gewoon blijven staan. Ik vertrouw die wolken niet en een keer per dag natregenen is voldoende. Ben ik terug ook maar even verder de steiger opgelopen om de mensen die daar liggen gedag te zeggen.

De plannen voor morgen heb ik nog niet gehoord, maar als het weer regent slapen we uit zegt vrouwtje. En ze zegt ook dat het beter weer gaat worden. Nou, ik zal het wel zien. Truste.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten