maandag 19 augustus 2019

19-8 Bruinisse

Het leek een heel rustig dagje te zijn vandaag, maar daar kwam vanavond verandering in. Maar laat ik bij het begin beginnen, anders snappen jullie er niets meer van.

Na de gebruikelijke ochtendrituelen ging Philip al zijn spullen klaarleggen. Hij ging namelijk vandaag duiken met Rob. Rob kwam gelukkig eerst nog even met mij knuffelen (en thee drinken), dus daarna mochten ze wel gaan.

Heb ik vrouwtje geholpen met op de bank zitten en werken. Ging ze met de computer dingen doen en mensen bellen. Kon ik gewoon heerlijk tegen haar aan blijven liggen. Beetje met mijn knuffelkonijn spelen en met de bal.

Toen Philip terug kwam, heel laat want hij heeft wel drie (3) duiken gemaakt vandaag, kwam Rob nog even mee. Kan ik horen hoeveel beesten ze hadden gezien: krabben, kreeften, zeesterren, botervis en zeepaardjes. Veel he, ik zou wel mee willen, maar ik kan niet zo goed met perslucht om gaan.

Ging Philip daarna buiten al zijn spullen afspoelen, ben ik lekker binnen gebleven. Stel je voor, misschien was ik wel nat geworden.

Na het eten zijn we heel ver gaan lopen. En ik mocht helemaal aan het begin van de steiger los en ben toen heel snel naar de goede boot gerend om een knuffel bij vrouwtje te halen. Knap he van mij. Ging Philip buiten zijn spullen opruimen, zei hij opeens tegen vrouwtje “kom eens kijken, er loopt nog zo’n model als jij hebt”. Nam vrouwtje me mee naar buiten… maakte ik kennis met Djeeda. Djeeda is net als ik maar dan 6 weken ouder. Kijk maar hoe we op elkaar lijken:


Hebben we lekker gespeeld op de steiger. Dat is best een beetje gevaarlijk, want je kan er ook vanaf vallen en dan wordt je nat. Moesten we heel goed uitkijken. Zijn we ook nog even heel braaf gaan zitten voor een snoepje (en de foto). Zijn we heel knappe kooikerhondjes, vinden we zelf. Ik wilde zelfs wel een klein stukje met haar meelopen. Ben wel snel weer naar vrouwtje gegaan hoor. Home sweet home.


Nu lig ik op de bank uit te rusten van het spelen. Misschien kom ik Djeeda morgen nog wel tegen voor we weg gaan. Dat zou leuk zijn, daar ga ik vannacht van dromen. Van spelen op de steiger.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten