zaterdag 3 augustus 2019

3-8 Brouwershaven

Vandaag ging Philip heel rare dingen doen. Hij ging namelijk zomaar helemaal met zijn koppie onder in het water. Kwam vanochtend Rob hem ophalen, want ze gingen blijkbaar samen. Is wel heel bijzonder denk ik. Hij nam een heel grote tas met spullen mee, een kleine tas die heel zwaar was en een grote witte cilinderfles.

Ik hou niet van water, dus ik ben bij vrouwtje gebleven. Die ging gewoon op de bank zitten en computeren. Ze moest werken, maar dat kan ze dus ook met 1 hand zodat die andere hand mij kan kriebelen. Zelfs Bart bellen kan zonder dat ik merk dat het knuffelen minder wordt. Wat is ze knap he, mijn vrouwtje.

In de middag ging de zon schijnen en kwam Philip terug. Hij was gaan duiken bij Den Osse. Dan moet je dus een heel zwart pak aan en handschoenen en flippers aan je voeten. En dan ook nog een bril op en perslucht mee. Pfff, dat lijkt mij dus heel zwaar. Hij was vandaag gewoon twee keer 'naar beneden' geweest en gaat later deze vakantie nog een keer.

In de zon tussen de drogende duikspullen buiten gezeten. Niet zo heel veel gedaan dus. Botje gegeten terwijl de mensen shoarma aten. Bijna een uur met Philip gaan lopen vanavond en geprobeert contact te krijgen met de teckels op de boot tegenover ons. Nu ga ik zo maar weer slapen. Morgen gaan we weer varen, op naar nieuwe avonturen.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten