zaterdag 10 augustus 2019

10-8 Ossehoek

Vandaag hadden de weermannen en - vrouwen het goed: we hebben de beloofde windkracht 8 gehad. Niet dat we daar veel van hebben gemerkt. We liggen hier wel goed met de kop in de wind. Met uitzicht op de golven op de plas, genietend van de luwte van het eiland.


Ben ik dus wel vandaag een paar keer met Philip meegeweest om een rondje eiland te lopen. Kon ik lekker rennen. Verder heb ik me vooral veel laten knuffelen en heb ik geslapen. Was wel gezellig want de mensen bleven ook veel aan boord. Hoewel, Philip is nog even gaan zwemmen bij het strandje. Dat was in de luwte en de zon scheen, dus best lekker zei hij later.

Ik heb vooral aan de ene kant

en aan de andere kant

de wind door mijn haren laten gaan.

Morgen gaan we weer weg hier.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten