zondag 18 augustus 2019

18-8 Bruinisse

Gelukkig regende het vanochtend, anders had ik niet geweten dat het ochtend was :-p. Maar goed, natuurlijk hebben Philip en ik gewacht op een droog moment om een rondje te lopen. Daarna gingen de mensen koffie drinken.

Omdat het zondag was, ging Philip weer met andere mensen praten die ik wel kon horen maar niet kon zien. Is wel heel raar, want ik hoorde vier mensen maar zag alleen Philip. Gelukkig kon die ondertussen gewoon voor 4 over mijn koppie aaien. Ja, dan hoor je mij dus niet klagen.

Was ook wel blij met de niet zo harde wind, nu mocht ik gewoon boven zijn toen ze op de genua van Bommenede naar Bruinisse gingen zeilen. Ging ook de zon nog een beetje schijnen, dus dat was helemaal fijn.

Hier in Bruinisse kregen we echte zon. Hebben we heerlijk op het achterdek gezeten, is Philip gaan suppen en kon ik mooi de hele steiger in de gaten houden. Hoorde we op een gegeven moment gekraak, bleek de meneer 5 boxen verderop niet helemaal schadevrij aan te leggen. Gelukkig alleen materiele schade en een gekreukt ego.

Voor het eten een rondje gaan lopen, dus na de koffie duidelijk gemaakt dat ik echt niet nog een keer mee zou gaan. Nu lekker op de bank. Met wat gepiep duidelijk gemaakt dat ik niet wil dat vrouwtje en Philip allebei tegelijk weg zijn. Philip kon me aan het eind van de steiger horen, dus ik denk dat mijn boodschap duidelijk was.

Nu is iedereen aan boord, dus kan ik lekker slapen. Morgen gaat Philip duiken en vrouwtje werken, krijg ik ook vast knuffels genoeg.

Meike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten