zaterdag 4 augustus 2018

4-8: suppen / Lauwersoog

Vanochtend was ik lekker op tijd wakker. Ik had zo'n zin in deze dag. Maar heen en weer trippelen werkte niet, dus ben ik nog maar even gaan slapen. Uiteindelijk mocht ik opstaan, brokjes eten, met het vrouwtje een eindje lopen en toen buiten wachten. Hoorde ik opeens bekende stemmen en was ons bezoek gearriveerd.

Hebben ze eerst koffie gedronken met snippertjes erbij. Mocht ik niet eens ook een hapje. Ben ik maar binnen op mijn matje gaan liggen. Was ook wel zo rustig. Nadat er diesel was ingenomen mocht Noor ons het Lauwersmeer op varen. Zijn we bijna op hetzelfde plekje als gisteren voor anker gaan liggen.

Mochten Noor en Tijn met Philip mee om te leren surfen. Was wel knap hoor. Als ze in het water vielen, dan klommen ze er gewoon weer uit om het opnieuw te proberen. Vonden ze het niet eens erg om nat te worden. Konden ze best redelijk dat surfen, voor een eerste keer. Wilco ging ook nog even en die kon het ook nog steeds (het was 23 jaar geleden voor het laatst).

Later ging Noor het heel stoer helemaal zelf proberen. Was ze heel ver weg gevaren, is Wilco naar haar toegezwommen. Heeft hij terug gesurft en hebben een jongen en meisje in een rubberboot Noor terug gebracht. Kijk, dat snap ik dan weer wel. Dat je rustig bij een ander in de boot gaat zitten.

In de middag gingen ze ook nog suppen. Mocht ik ook even mee met Noor. Vinden jullie niet dat we stoer op de foto staan?

Vanavond hebben de mensen patatjes gegeten en ik brokjes ;-( Toen Wilco en Janneke naar huis gingen zijn Noor en Tijn olv vrouwtje nog gaan oefenen met landvast gooien, heeft Philip de boot zeeklaar gemaakt en heb ik in de gaten gehouden dat er geen eten op de grond viel ergens. Daarna heb ik lekker een eind gelopen met Noor en Tijn, dat was echt chill.

Nu is iedereen gedouched en hangen we allemaal een beetje voor het slapen gaan. Morgen vroeg op, gaan we de zee op en om het tij mee te hebben moeten we om 8.30 wegvaren. Geen probleem, ik trippel iedereen wel wakker.



Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten