dinsdag 14 augustus 2018

14-8 Drank / Oudeschild (Texel)

Voor een dag waarvan we van te voren wisten dat het een relax-dag zou zijn, waren we best op tijd op. Ontbeten, rondje gelopen en een beetje gehangen.

Na de lunch ging Philip fietsen naar Den Burg. Hij zei dat het was om te kijken of er een auto te huur was morgen, maar toen ie terugkwam had hij twee verschillende soorten Texelse drank in zijn rugtas. En die auto heb ik niet gezien, dus ik denk er het mijne van.

Na een kopje thee (met Kees Boontje) ging Philip weer op pad, dit keer gingen vrouwtje en ik ook. Zijn we samen een rondje gaan lopen. Fijn, want van vrouwtje mocht ik loslopen buiten de haven. Het ging niet zo heel snel, maar dat is niet erg. Want als ze niet zo snel gaat dan merkt ze het niet als ik veel aan het snuffelen ben.

Weer terug kwam Philip ook al snel weer. Hebben ze wat gedronken, wat gehangen en wat gegeten. Hadden ze als toetje rum-rozijnen-vla, mocht ik ook. Dat was super lekker. Daarna ben ik met Philip gaan lopen, terwijl vrouwtje de afwas deed. Heeft hij me moeten tillen, want ik had eigenlijk helemaal geen zin. 

Nu doen we allemaal rustig aan. Ze gaan straks bedenken waar ze morgen allemaal naar toe gaan. Ben benieuwd of ik mee mag.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten