zondag 19 augustus 2018

19-8 Wachten op de wind / Den Helder

Wilde ik na een nacht bij vrouwtje op bed opstaan, riep Philip dat we nog even gingen blijven liggen. Ben ik gewoon weer tegen vrouwtje benen aan gaan liggen en heb ik mijn oogjes weer dicht gedaan. Ik kan wel luisteren als ik wil.

Het weer was vandaag niet heel mooi. Nog meer wind dan er verwacht was, (mot)regen, weinig zon. Maar goed dus dat we nog een dagje zijn blijven liggen. Philip is naar het Reddingmuseum geweest. Is ie zelfs in een echte oude reddingboot gekropen. Vrouwtje is alleen op en neer gelopen naar die leuke bakker om nog wat van dat lekkere stokbrood te halen. Hebben we (ja, inderdaad ik ook) vanavond nog een knabbeltje bij de borrel.

Verder was het niet heel bijzonder hier. Ook de mensen hebben geslapen. Vrouwtjes enkel doet het niet zo lekker (ik denk last van de regen) en dus zit zij de hele dag op de bank. Van Philip mocht ik vanavond niet mutsen, dus hebben we maar een klein blokje gelopen.

Morgen gaan we naar Enkhuizen varen. Philip heeft alles al klaargemaakt om Tweety (de halfwinder) op de zetten. Met een wind uit het Noorden of Westen komt het dan helemaal goed.

Spreek jullie daar weer.


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten