donderdag 16 augustus 2018

16-8 Tegenvaller

Vandaag was een beetje een domper. Nou past dat ook bij het weer van vandaag (waar is die door Jennifer beloofde zon gebleven), maar toch. Het leek een veel belovende dag te worden en nu is het enige positieve dat ik op de bank mag liggen.

Het begon zo goed. Bij het ontbijt had ik me netjes gedragen. Kreeg ik na afloop een lepeltje pindakaas. Mocht ik zo van de lepel likken. Iets daarna zijn vrouwtje en ik gaan wandelen. Gingen we ook naar de havenmeester. Moet je door een glazen schuifdeur, die zag ik niet zo goed en dus liep ik met mijn koppie tegen de deur aan. Ging vrouwtje dus regelen dat we nog een dagje konden blijven. Bij het betalen ben ik braaf blijven staan, ging een lieve mevrouw mijn riem vasthouden omdat vrouwtje niet en krukken en handtas en riem kon hanteren. Vond die mevrouw mij dus een heel lief hondje. 

Weer terug dacht ik even dat een dagje iedereen aan boord zou betekenen dat ik heel veel aandacht ging krijgen. Dat het een soort goedmakertje was voor het in de steek laten van gisteren. Dat ze vandaag er helemaal voor mij zouden zijn en dat we gingen wandelen en dat ik dan lekkers kreeg. Maar helaas...

De computers kwamen tevoorschijn en vrouwtje ging werken. Had ze opa nog even voor gebeld (nee, niet mijn opa. Die doet het niet meer. Maar de opa van Sjoerd, Jelle, Noor, Tijn, Isis, Lars en Gijs.) Is ze daarna de hele dag bezig geweest voor de nieuwe website van de EHBO. Was wel een mooi klusje terwijl het buiten regende vond ze.

Philip kreeg ook nog een klus toen bleek dat een stukje bank kapot was. Is hij dat eerst netjes eraf gaan halen en toen lijmen en boren en schroeven. Nu zit het weer vast. Verder heeft hij ook met de computer gezeten. Hij is wel heel lief voor me geweest, we zijn een heel eind gaan wandelen aan het eind van de middag. ZIjn we helemaal om de haven gelopen en ik mocht los!

Vanavond was het allemaal meer van hetzelfde: regen buiten, mensen achter computers binnen en een hondje dat blijkbaar voor zichzelf moest zorgen. Ben ik gaan miepen, mocht ik op de bank. Ga er zo wel weer vanaf, want ze gaan chippies eten en dan moet ik naar Philip kunnen lopen. Want van haar krijg ik nooit iets.

Morgen gaan we naar Den Helder varen.


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten