woensdag 8 augustus 2012

Zonnebrand

Sorry, lieve lezers in Nederland. Maar hier scheen vandaag alweer de zon. Op veel kaarten van Normandiƫ staat dat het hier altijd regent, maar daar heb ik nog niets van gemerkt.

De ochtend begon met een wandeling naar de boulangerie. Ik mocht niet mee naar binnen, maar heb later wel een stukje croissant gehad. Dus ik was heel tevreden. Daarna ging er gewandeld worden. Daan en Marisja gingen naar de kerk hoog op de heuvel (veel te steil voor mij), vrouwtje en Philip gingen naar  stad (te saai voor mij), dus ik heb op de boot gepast. Kwamen vrouwtje en Philip terug met lekkere worsten dingen. Mocht ik ook van snoepen, fijn he.

Vanmiddag heb ik kennis gemaakt met een Belgisch meisje dat op de steiger liep. Ze is 5 jaar, heeft thuis een vriendinnetje dat ook Cato heet en vond mij net een knuffelhond. Jullie snappen, wij zijn vrienden. Ik heb mijn zwemvest aangedaan en ben samen met haar op de steiger gaan lopen. Was heel fijn.

Later heb ik in het zonnetje liggen slapen. Dat had Marisja ook gedaan, maar die heeft niet net als ik een lekker vachtje dus bij haar zie je beter dat ze in de zon heeft gelegen. De zonnebrand hoef ik niet en de aftersun (die in literflessen er doorheen gaat) ook niet, maar ik zou ook wel willen dat Daan me in ging smeren.

Morgen is er weer zon.







Catootje







Geen opmerkingen:

Een reactie posten