zondag 12 augustus 2012

Avontuur

Nachten lang is mijn enige aktie om als het vrouwtje even naar het toilet gaat met haar mee te lopen. Mij leek het dan ook niet meer dan logisch dat zij met mij mee zou gaan toen ik afgelopen nacht hoge nood had. Was meteen een mooie gelegenheid om Le Havre by night te zien. We hebben van 3 tot 3.30 heerlijk gelopen.

Ik dacht dat ik na zo'n nacht wel bij zou kunnen slapen. Maar het vertrek uit Le Havre was op de motor en recht tegen de golven in. Ik zat nog op de bank en heb net zo lang geblaft tot ik naar het bed van vrouwtje mocht. Daar ben ik toen stil gaan liggen. Na een paar uur ging de motor uit, heerlijk geslapen. Helaas ging hij een paar uur later weer aan.

Toen we op onze plek lagen en ik mee mocht naar de havenmeester zag ik meteen dat we in Fecamp zijn. Fijn gras! Philip ging klussen aan de boot en  ik ben braaf buiten zijn kussen gaan bewaken. Zag ik opeens de boot van de mensen uit Loenen aan komen. Leuk, kan ik morgen weer naar een oudere meneer in een knal gele badjas (hij lijkt een beetje op Tweety, knalgeel met een paar haren) kijken.

Na een klein hapje Donner kebab zijn we langs het strand gaan lopen. Helemaal bij de grote rotsen mocht ik los. Stenen rennen niet zo lekker, maar dat is niet erg want er zijn er hier wel een heleboel om achteraan te rennen als ze worden gegooid. En ik hoefde niet aan de riem.

Nu even schrijven en dan straks slapen. 






Catootje







Geen opmerkingen:

Een reactie posten