maandag 6 augustus 2012

Ik hou niet van nat worden

Vanochtend zijn we aan boord gebleven. Het regende en dan willen we niet naar buiten als het niet hoeft. Ik heb heerlijk op mijn giraffe liggen knagen. De oren en een horentje had ik al kapot gemaakt, Marisja kwam nu met de tip aan de staart te beginnen en die is inderdaad heel lekker. En nu op :-)

Daarna gingen de grote mensen naar buiten om de stad te bekijken en een kasteel. Het zag er uit alsof het straks weer ging regenen, dus ik ben op de boot gaan passen. Hoorde later dat ze een kerk hadden gezien en dat het kasteel op een heel hoge berg staat. Had ik wel mooi Donner Kebab gemist, maar je kan niet alles hebben. 

Toen ze weer op de boot kwamen, was er opeens heel veel aktie. Gingen ze hun zwemspullen pakken. Ik hou helemaal niet van zwemmen, dus ik heb weer aangeboden op de boot te passen. Kwamen ze helemaal zen terug. Bleek dat ze naar de sauna geweest waren. Gingen ze daarna ook nog broodjes gezond eten. Het is maar goed dat ik ook ei lust.

Nu hangen we allemaal een beetje. Ik ga zo weer lekker tegen Philip aan liggen.






Catootje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten