woensdag 15 augustus 2012

Buren

Iedere keer als je in een haven aankomt is het afwachten hoe de buren gaan zijn. Gister had ik er niet zo op gelet, dus vandaag was ik blij verrast dat naast ons twee lieve engelse meisjes zijn. Meisjes die mij voor mijn ochtendwandelingetje al gingen aaien. Ik heb me even heerlijk laten verwennen, zoveel aandacht zo vroeg op de ochtend.

We zouden een dagje hier blijven, dus ik had me al verheugd op een hele dag aandacht. Dat viel tegen, mijn nieuwe vriendinnetjes waren weg met hun papa, mama en broertje. Pas na het avondeten kwamen ze bij me langs om me weer de volle dosis geknuffel, geaai en aandacht te brengen. Hun papa en mama nodigde vrouwtje en Philip uit een wijntje te drinken, bleek dat zij zich gister ook aan de meneer van de rib geƫrgerd hadden.

Dat wijntje drinken duurde wel heel lang. Ik moest weer op de boot passen. Toen ik dat zat was ben ik gaan blaffen dat ik nu echt wilde gaan lopen. Hebben we ruim een uur langs het water gelopen. Ben ik toch weer blij. Nu snel weer slapen, morgen gaan we echt weg.






Catootje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten