maandag 13 augustus 2012

Aandacht

Zoals de meeste mensen weten ben ik dol op aandacht. Vandaag was wat dat betreft een top dag.

Eerst was er de tocht van Fecamp naar hier (Dieppe) op de motor. Dus kwam vrouwtje even een uurtje bij me liggen en mocht ik daarna naar buiten. Toen was er een leuke franse mevrouw als havenmeester, waar ik niet naar mag blaffen maar die me wel gezien heeft. Daarna was er een leuk Frans meisje dat me over mijn koppie aaide en naar mijn naam vroeg. En tot slot was er de vrouw van Henk (iemand van de zeezeilschool) die me aaide. Alleen daarom al kan vandaag niet meer stuk.

Vanavond hebben we een heel eind gelopen, helemaal naar de andere kant van de haven. Nu ben ik wel een beetje moe en daarom zelf op het bed van vrouwtje gesprongen. Daar lig ik op haar slaapzak, hmmmm






Catootje







Geen opmerkingen:

Een reactie posten