dinsdag 7 augustus 2012

Massage en kruik

Eigenlijk ben ik een onwijs veelzijdig hondje. Zo heb ik vanochtend de rug van Marisja een massage gegeven. Werkt heel makkelijk, zij gaat liggen en ik doe steeds 1 of meerdere pootjes op haar rug. Was ze wel blij mee.

Vanmiddag lag Philip even met zijn voet omhoog. Dat was een mooie plek voor mij, dus ik mocht bij de schipper liggen. Ik ben toch zeker niet voor niets zijn vriendinnetje. Daar moest ik voorzichtig zijn. Ben ik heel lief naast hem gaan liggen met mijn koppie op zijn been.

Nu liggen we in Fecamp. Ik ben vanavond al met Marisja en Daan richting strand geweest. Zij wilde een duik nemen, dus toen moest ik even op een duitse mevrouw passen. Weer terug was vrouwtje met Bart aan het bellen en kon ik dus niet eens meteen mijn verhaal doen. Gelukkig gingen we daarna Facetimen met opa en oma, die zagen me wel liggen.

Nu gaat (bijna) iedereen vroeg naar bed. Zal ik ook maar gaan slapen...






Catootje







Geen opmerkingen:

Een reactie posten