vrijdag 3 augustus 2012

Op de boot passen

Vanochtend, terwijl alle anderen nog lagen te slapen, zijn vrouwtje en ik gaan lopen in de buurt van de haven. Dat was heel fijn, want ik mocht zomaar los rennen. Toen zag ik een grote plas modder en daar ben ik in gaan rollen en opeens moest ik weer aan de riem. Terug op de Overstag moest ik zelfs haren wassen, wel met de lekkere 2in1 shampoo, dat wel.

De rest van de dag heb ik op de boot gepast. Marisja en vrouwtje gingen naar de winkels, Philip ging de buurt verkennen en Daan ging ook de stad in. Philip is op de hoge berg geweest waar ik 's morgens ook was. Daan heeft een snoertje gekocht om zijn telefoon op te laden, nu kan hij zijn vriendinnetje weer sms-en. Marisja heeft een sjaal gekocht, daar gaat ze alle namen van de havens waar ze geweest is opschrijven. Vrouwtje heeft een spel gekocht en snoepjes. Niemand had iets voor mij.

Vanavond gaan we vroeg slapen, want morgen gaan we om 6 uur weg.










Catootje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten