zaterdag 11 augustus 2012

Afscheid nemen

Het was een rare dag. Eerst waren er nog vier mensen. Ging Marisja mee brood halen en kreeg ik van Daan een stukje croissant. Toen gingen alle mensen weg. En daarna kwamen er maar twee terug. Die gingen heel actief doen. Alle kussens naar buiten, was opvouwen, stofzuigen (ik haat stofzuigen) en soppen. Dat was gelukkig maar tijdelijk.

Daarna moest ik namelijk op de boot passen terwijl ze er gewoon waren. Maar ze sliepen allebei. Dus ik netjes blaffen tegen vreemde mensen die op de steiger liepen, bleek dat niet de bedoeling te zijn. Ben ik maar gewoon op mijn eigen kussen in de schaduw gaan liggen. Kon ik ondertussen genieten van de hete aardappelstemmen een paar boten verderop. Twee stellen, een boot uit Loenen a/d Vecht... O ja, en ze zijn al te lang op een te kleine ruimte. Met een klein wijntje erbij is de stemming steeds kattiger geworden en ik hou niet van kattig :)

Bij ons aan boord is het rustig. Ik heb heel lekkere franse brokjes, dus die heb ik snel opgegeten en toen heeft vrouwtje meteen extra gehaald. We zijn net gaan wandelen om een foto te maken van de boot met de kerk op de achtergrond en nu gaan de mensen douchen en ik schrijven. Ondertussen speel ik ook Wordfeud met Noor, die weer terug is.

Dan weer druk, dan weer rustig, een heerlijke vakantie







Catootje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten