donderdag 9 augustus 2012

Dierendag

Een heel bijzondere dag. Eerst gaan we weg en worden ze na een uur helemaal enthousiast hier aan boord van een rots met een gat erin. Okay, van 3 rotsen met een gat erin. We zijn er zelfs heel dicht naartoe gaan varen, heet Etretat. 

Laten leek het meer op dierendag. Eerst zagen we op zee gevaarlijk vinnen boven het water uitsteken. Bleken er drie haaien te zwemmen. Je zag nog net hun rugvin. Varen we weer een aantal uur later op de Seine, komt een zeehond ons gedag zeggen. Hij (of zij) zwom een meter over 10 achter de boot.

Nu zijn we in Honfleur. Ze hebben hier een aardige mevrouw havenmeester, dus ik mag niet tegen haar blaffen van Philip. Gelukkig is er ook een groot park, daar ben ik net gaan lopen. Mee naar het strand mocht ik niet, nu kan ik als enige niet zeggen dat ik in de Seine gezwommen heb. Maar dat is niet erg, want (vrij naar de smurfen) ik haat zwemmen.






Catootje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten