vrijdag 3 augustus 2012

Naar het strand

Heel vroeg ben ik vandaag opgestaan. Zo vroeg dat het buiten nog donker was. Dat moest want vrouwtje en ik gingen nog wandelen voordat we gingen varen. Maar om 6 uur moest ik echt naar binnen, want de trossen werden los gegooid. 

Toen we eenmaal op zee waren gingen Philip en Daan even slapen. Maar niemand kwam bij mij liggen. Marisja en vrouwtje waren buiten aan het sturen, over vrouwtjes scriptie aan het praten en hun slaapmanagement aan het trainen. Bij Calais hebben de meisjes de jongens wakker gemaakt en daarna kwam vrouwtje bij me liggen. Tot vlak bij Boulogne-sur-mer bleef ze bij me liggen.

Nu liggen we in een heel leuke haven, veel leuker dan het boek zei. We liggen echt vlak bij de leuke dingen van het stadje. We hebben lekker gegeten en ik mocht eindelijk weer eens het vlabakje van Philip uitlikken.

Vrouwtje en ik zijn al naar het strand gelopen. Morgen is er markt, maar dan mag ik vast niet mee. Misschien mag ik wel later nog door de oude stad lopen.

Dat vertel ik morgen wel.






Catootje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten