zaterdag 4 augustus 2012

Strand

Vanochtend werd ik wakker van Marisja die stokbrood ging halen. Eerst ben ik nog even blijven liggen, maar later heb ik toch maar rond de ontbijttafel gescharreld. Na het ontbijt mocht ik mee de stad in. Er was markt en daar gingen we verse groente kopen. Er waren heel veel stalletjes, ook van mensen die een volkstuintje hebben. Na een rondje over de markt ging ik met Philip en Daan naar het strand, fijn een eindje lopen.

Weer thuis was het tijd om te lunchen. Daarna gingen de mensen weer naar de stad, naar de ommuurde stad uit de tijd van Napoleon. Ik mocht op de boot passen. Gelukkig ben ik vanavond weer naar het strand geweest. Dit keer samen met Marisja en Daan. Bij het strand hoorde we een zeehond, toen moest ik even aan Philip denken.

Morgen gaan we weer varen, misschien zien we dan een zeehond.







Catootje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten