zondag 19 augustus 2012

Leuke jongens

Sorry, beste volgers, gisteren kon ik niet schrijven. Gisteren heb ik namelijk bijna de hele dag geslapen. Op wat korte wandelingetjes naar het dichtstbijzijnde groen na heb ik de dag op mijn kussen doorgebracht.

Daardoor had ik wel genoeg energie voor alle avonturen van vandaag. Na een kort ochtendrondje en een ontbijt met franse brokjes gingen we op pad. Langs de visstalletjes naar een steiger. Bleek van de veerpont te zijn. We gingen naar de overkant van het water. Daar liepen we over sluisdeuren en langs de duinen. Al snel zag ik dat we naar Fort Napoleon gingen.

Gelukkig gingen ze niet het museum in, want daar mogen geen hondjes komen. Ze gingen koffie drinken op het terras. Heb ik eerst water uit het flesje van het vrouwtje gedronken uit de asbak (wel een schone natuurlijk) en daarna kwam de leuke Nederlandse ober (Marisja, waar ben je als de leuke ober uit NL komt?) speciaal voor mij een bakje water brengen. Nadat ze hun taart en koffie op hadden gingen we terug naar het pontje en dus naar de boot.

Daar was gelukkig vanmiddag ook genoeg aktie. Kinderen die op de kade langslopen en naar me kijken, mensen die een foto van me maken en we hebben allemaal nieuwe buren. Door de boot naast ons moest ik voor de tweede keer vandaag aan Marisja denken, want daar is een leuke jonge NLse meneer aan het roer.

Vanavond hebben we de pier afgelopen en daar mocht ik los. Hoop dat er morgen wel wat gras dichterbij is, want zand is ook niet alles.





Catootje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten