vrijdag 10 augustus 2012

De Haven

Vanochtend ben ik met het vrouwtje brood gaan halen. Daarna ben ik op de boot gebleven. Ze gingen shoppen en daar hou ik niet van. Heb later wel gekeken en ze hebben wel mooie dingen gekocht.

Toen ze gingen lunchen kreeg ik ook wat. Als dank ben ik daarna mee gelopen met shoppen. Niet zo lang hoor, we gingen namelijk vandaag ook nog varen. Naar Le Havre.

Daar aangekomen ben ik met de meisjes mee geweest naar een leuke havenmeester. Vanavond hebben we nog rond de haven gelopen. Nog even genoten van het kijken naar de zee en heel grote boten die zelfs een loods aan boord hadden.

Nu is er heel veel aktie aan boord. Marisja en Daan zijn hun tas aan het pakken, die gaan morgen naar huis. Ik ga ze missen, want ze verwennen mij altijd.







Catootje







Geen opmerkingen:

Een reactie posten