zondag 31 juli 2011

Zon en aandacht

Vanochtend toen ik naar buiten ging zag ik een rond geel ding aan de horizon. Volgens de mensen hier aan boord is dat de zon, ik was bijna vergeten hoe die eruit ziet. Maar… na vandaag weet ik het weer, want ik heb de zon de hele dag gezien.
Letterlijk, want ik heb buiten gezeten de hele dag. Natuurlijk bij mijn nieuwe vriendje op schoot, maar ook bij de rest en op mijn eigen kussen. Geen wind, dus ze waren aan het motoren. Voor mij wel gunstig, dan mag ik ook naar buiten.

Gekke dingen gezien onderweg! Klapt er opeens een reddingvest open en springt Marisja daarna met dat opgeklapte vest in zee op zich te laten redden. Ook waren er heel veel molens. Niet van die leuke als van Jan op de Kaag, maar honderden lange masten met wieken. Schijnen ze hier in Denemarken gek op te zijn.

Ik heb een heerlijke dag gehad. Morgen graag nog zo een.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten