donderdag 28 juli 2011

Verhalen uit de 2e hand

Vandaag kan ik niet veel vertellen over mijn eigen dag. Naast een aantal korte wandelingen heb ik vooral geslapen. Op mijn eigen kussen, op Nico’s slaapzak, er waren lekkere plekjes genoeg en geen mensen om te zeggen dat ik er niet mag liggen.

Nu is het druk, want iedereen is terug. De verhalen kan ik kort samenvatten:
• In de regen is de jamboree niet zo leuk;
• Het kampterrein daar is nu al drassig;
• De bussen hadden problemen met wegrijden;
• 1 van de dames heeft een das gekregen van een Ierse meneer die ze kent van de JubJam;
• 1 van de heren heeft bijna alle scouts die er waren aangesproken en gevraagd hoe het was;
• De ansichtkaarten waren nu al op;
• De shop ging dicht omdat de pinkassa’s het niet deden;
• Er waren poffertjes, kroketten en bitterballen in het Holland House.

Volgens mij heb ik niet veel gemist.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten