vrijdag 22 juli 2011

Eindelijk rust

Vandaag waren ze eindelijk een dagje weg en had ik de Overstag voor mij alleen. Na een enerverende ochtend had ik dat ook wel nodig. Vanochtend ben ik namelijk naar een Deense dierenarts geweest. Om Zweden in te mogen moest ik namelijk nog een gezondheidsverklaring hebben en ontwormt zijn. Vrouwtje en ik zijn door Ron met de auto weggebracht. De dierenarts was heel aardig en daarna hebben we de bus naar de haven genomen en lekker een stukje gelopen naar de boot.

Vanmiddag dus het schip voor mij alleen. Ik heb allebei de banken de uitgeprobeerd, mijn eigen hoekje lag toch het lekkerst. Mijn gezelschap (Moos) is een handpop en kan niet praten. Wel lekker rustig.

Bij thuiskomst van de rest bleek dat ze opeens met zes mensen waren. Nu voel ik me pas echt in de minderheid. Ach, zolang ik maar bij de dames mag slapen, valt het wel mee.


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten