donderdag 21 juli 2011

havenmeesters en regen

Op zich ben ik een makkelijke hond, al zeg ik het zelf. Geef me eten en aandacht en je hoort me niet. Er zijn alleen een paar dingen waar ik niet tegen kan: havenmeesters en regen.

Van de eerste soort hebben we deze vakantie nog niet veel gezien. Vrouwtje hoeft alleen maar mij uit te laten, terwijl iemand anders de havengelden betaald. Jammer voor mij, want ik had graag weer eens naar een havenmeester geblaft. Fijn dat Ron (de organisator van de SSA) hier een soort havenmeester is en vanavond even op de boot klopte. Kon ik toch nog iets doen dat op tegen havenmeesters blaffen lijkt.

Regen hebben we genoeg. Marisja heeft een nieuw zeilpak gekocht en dat is nu al afgeschreven, zoveel heeft ze het gebruikt. Ikzelf lig bij regen gewoon lekker op de bank. Dat is dan ook de plek waar ik het grootste deel van de middag heb doorgebracht. Laat die mensen maar lekker buiten zitten, hond zijn heeft wel voordelen.

We liggen nu al sinds 4 uur in de haven van Kopenhagen en het regent nog steeds. Kan ik straks mooi een heel klein stukje lopen en dan snel weer terug naar de bank. Is zij vast ook heel blij mee…


Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten