maandag 18 juli 2011

Beesten aan boord

Eerst dacht ik het alleen recht te hebben als beest aan boord, maar al op de eerste dag bleek dat ijdele hoop. Ook Moos (eland) slaapt bij ons. En een beer(tje) en sinds kort een zeehond. Vooral die laatste zou concurrentie kunnen zijn, ware het niet dat deze knuffel ook voor mij erg goed voldoet als kussen.


Vandaag heb ik er dankbaar gebruik van gemaakt. Eerst dacht ik nog dat het weer een motortochtje zou worden en ik dus in het zonnetje (ja, dat hebben wij hier, sorry NL) buiten zou kunnen zijn. Maar het werd zeilen. Waarop ik (samen met Moos, beertje en zeehond) in de SB-achterkooi heb gelegen.

Weer stilliggend voelde de grond onder mijn voetjes wel lekker, Deense grond. Niet dat ik veel loop, het liefst zit ik op schoot. Ik heb zelfs al de status van mascotte van de SSA bereikt (zie Facebook Simply Sailing). Mijn week kan nu al niet meer stuk.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten