woensdag 27 juli 2011

Ǻhus is best leuk

Een dagje Ǻhus betekende voor mij een dagje aandacht, rust en een lange wandeling. Eerst werd er uitgeslapen. Daarna deden de mensen hun uniform aan voor de sluiting van de Armada, de Noorse scouts vertrokken vandaag naar de Jamboree. Ik hoefde niet mee en dus ook mijn das niet om.

Terwijl de mensen het stadje gingen bekijken en kaartjes gingen halen voor de Jamboree morgen, heb ik lekker de boot voor mij alleen gehad. Weer terug (ze hadden geluncht met een heel groot ijsje en niets mee mij meegenomen) nam het vrouwtje mij mee wandelen naar de andere kant van de rivier. Waar aan deze kant huizen staan, zijn daar heel veel dennenbomen. Zoveel dat je de geur op zee al kon ruiken. Terug zijn we met het pontje gegaan.

Vanavond luisterde het vrouwtje naar de Hohe Messe van Bach, net als haar collega’s. Alleen had zij mp3 en waren ze in NL in het concertgebouw. Voordeel voor mij was dat we weer gingen lopen. Fijn hoor, zoveel gras in de buurt.
Morgen gaan ze naar de Jamboree. Ik mag niet mee. Alleen hulphonden mogen op het terrein en ik vind ik mezelf best hulpvaardig (Ik help altijd met het opeten van menseneten) toch ben ik geen hulphond. Maar na een dag van zoveel wandelen ben ik blij met een dag rust ;-)

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten