zondag 24 juli 2011

Buiten storm, binnen rust

Vandaag hebben we eerst uitgeslapen, ik mocht pas om 9 uur mijn bed uit en daar heb ik me braaf aan gehouden. Om 9.01 ben ik Sjoerd even gedag gaan zeggen die op was. Daarna maar weer in bed gekropen tot de rest rond 9.30 ook wakker werd.

De mensen hebben het rustig aan gedaan hier. Ontbijt met veel plakjes kaas voor mij. Uit NL is namelijk Edammer meegenomen en ze willen Deense en Zweeds kaas willen. Dus moet de Edammer op. Dat doen ze door mij af en toe en plakje te geven en door vanavond aardappelschotel met kaas te eten.

Vanmiddag was ik met Sjoerd en Philip aan boord. Sjoerd liep de hele tijd op en neer, want hij was de was aan het doen in het havengebouw 10 minuten hier vandaan. Philip was wel dicht bij. De andere mensen zijn naar de stad geweest, nou zij liever in die regen dan ik.

Nu is iedereen weer terug en de boot aan het klaarmaken voor het vertrek morgen. Gaan we naar Zweden! Ben benieuwd hoe het gras daar is.

Catootje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten